November 11, 2008

PINTU MASUK



hahaha..ini post aku yang pertama...PINTU MASUK..permulaan bagi setiap langkah...papan
tanda di atas ini adalah hasil nukilan dan kerja tangan oleh encik Waqi..(tidak termasuk yg ade muke anjing) walaupon dah terang2 bagitahu hanya untuk ahli, ORANG LUAR dilarang
masuk...tapi aku rase dorang ni buta ke ape?atau malas nak parking moto/kereta2 BESAR jauh2 bile nak lepak kat pantai atau kat club hotel...pulak tu main masuk je..buat muke tak tau..dah sudah bercanda bercinta tibe2 nak merasa air yg baru disalurkan utk budak2 Gandom..maka terpaksalah Pokya atau sesape pergi pulak menutup kepala paip sebab taknak bagi org luar senang2 je pakai air...jadi tolong kepada semua kawan-kawan..sentiasa pastikan pintu masuk sentiasa dirantai dan tiada sesiapa (org2 luar)yang suka suka hati masuk menggunakan kemudahan yg ada di kawasan G-SPOT seperti kemudahan parking percuma atau bilik air percuma..juga bagi mengelakkan kehilangan harta benda dari di copek/curi/rembat/ atau ape2 perkataan yg sewaktu dgnnya bagi mengelakkan kita bermasam muka dikemudian hari..kerjasama dan keprihatinan semua amat dihargai.. ehehehe..


sekian..

2 comments:

  1. thanks amar, sama2 la jaga kemudahan dan peralatan yang ada. jaga kebersihan jugok.. ~from bro yg tak penah gotong-royong~ haha..

    ReplyDelete